sobota, 1 września 2012

And I'm on fire!

Pierwszy outfit na tym blogu. Jak wam się podoba?
 Biało czarna bluzka Pink Floyd z H&Mu i czarne vansy = zestaw doskonały :) Żeby zachować kontrast dodałam koszule w krate i skromną biżuterię w postaci pierścionka - paszcza krokodyla. Stwierdziłam że zdjęcia na desce nadadzą odpowiedniego klimatu i będą pasować do stylizacji :)
Jestem w trakcie przeprowadzki na stancje do cioci.  Troszkę stresu mam, ale wszystko się po jakimś czasie ustabilizuje. Właśnie pakuje ostatnie potrzebne rzeczy i tonę ubrań. Bo przecież do szkoły też trzeba ładnie wyglądać dobrze być ubraną.  Prawda? :d



Bluzka H&M (new collection)
Koszula New Yorker (new collection)
Szorty Bershka (new collection)
Pierścionek Iloko.pl
Buty Vans


57 komentarzy:

  1. super outfit! fajna ta koszula...

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula i buty mega ! :) Obserwowałam poprzedni blog, więc ten również dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wyglaasz ;)
    sliczne zdj ;)
    obserwuje i mam nadzieje ze ty tez ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że obserwuję :D
    Świetny outfit, wspaniała koszula!<3

    pamiętaj o mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/ ! :)
    Pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko idę do New Yorkera !!
    Śliczna koszula ! Taka... jakby to nazwać... w moim stylu !!!!
    Serdecznie zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że obserwuję :)
    Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska bluzka :] Deskorolka idealnie pasuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieto, oddaj mi tę bluzkę ;.;

    OdpowiedzUsuń
  9. No jasne, że zaobserwuję ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ciuchy
    zapraszam do siebię http://my-style-on-the-world.blogspot.com/ < loteria > ja obserwuje ty zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile dałaś za bluzkę? Uwielbiam PINK FLOYD!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze chciałam nauczyć się jeździć na desce... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie uczę i jestem na etapie: "Mam siniaki po upadkach, ale dalej próbuję" :)

      Usuń
  13. Piękne zdjecia zapraszam do mnie ;)
    http://agulaaa12.blogspot.com/
    Obserwuje i lecze na rew ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszulka :D
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny outfit :)
    Mam bardzo podobne spodenki ;)
    Szkoła?? NIE! :(

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieki za wiadomosć , oczywiscie obserwuje :)Mam nadzieje ze ten blog bedzie równie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej. pewnie, że chce być na bierząco i czytać Twego bloga. Powiem Ci, że ja też miałam niedawno problemy z blogiem. Twoje mogą byc spodowane przez przeglądarke. Ja miałam Internet Explorer. i sie psuło, teraz mam Firefox i działa.

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz;))
    pozdrowienia i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. pewnie, że zaobserwuję i tego ! nie ma innej opcji :)
    świetny outfit. jeździsz na desce ? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się już kilka miesięcy :) i... Całkiem dobrze mi idzie

      Usuń
  20. Fajowo :)
    Proszę zobacz do mnie i zaobserwuj to dla mnie ważne! Oddzwięcze się ♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super ; D . Bardzo mi się wszystko podoba ; D . Vansiorki ♥ .
    - admin stylówki .
    obserwuje ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne buty, genialna bluzka i spodenki :) Nic dodać nic ująć :-)
    Oczywiście że obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  23. swietnie wyglądasz:) Cudowny pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna koszula <3
    cudownie dobrany zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  25. szorty koszulka i vansy = <3
    Obserwujemy? Ja chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jasne, że obserwuję :)
    Świetny look :)
    tylkodoczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cudnie wyglądasz ♥ dziękuję za twoje odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jasne że obserwuje i będzie mi mega miło jeśli i Ty mnie dodasz :) bardzo lubię Twoje looki <3 kurcze ale to lipa ze straciłaś poprzedniego bloga :/ no ale nic dobrze że jesteś z powrotem :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. slicznie wygladasz...jestes bardzo ladna:)))a Twoje stylizacje takie naturalne:)))
    pozdrawiam serdecznie i obserwuje oczywiscie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Koszulka PINK FLOYD <3
    Powodzenia na desce :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. dzięki za informacje lubiłam twojego poprzedniego bloga wyglądasz ślicznie fajna koszula :)
    i zaobserwuje chce byc na bierzaco :))

    OdpowiedzUsuń
  32. cały czas zaglądam na tę stronę, ale nie ma za dużego wyboru z moją rozmiarówką ;x straszne chce różowe, ale są niedostępne ;x granatowe mi się jeszcze podobają ;d
    oczywiście, że chcę być nadal na bieżąco i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. oczywiscie, ze rozumiem :) dodaje i bede odwiedzac ten blog;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście,że zaobserwuję. :>
    Koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  35. jak mogłabym nie zaobserwować.:* śliczna jesteś. kocham twój styl.:)

    OdpowiedzUsuń
  36. sooooo hipsta. ;)
    OBSERWUJĘ + zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  37. oczywiście, że rozumiem. obserwuję spowrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. hej,dzięki za komentarzyk, jasne że zaobserwuję twój blog :) !

    OdpowiedzUsuń
  39. strasznie podoba mi się ta koszula, śliczna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz.
    Masz świetny styl.
    Podoba mi się bluzka :)


    Zapraszam do mnie
    http://maaaarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetneee! :) szczególnie super jest ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajne zdjęcia! właśnie dodałam do obserwowanych, mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny pierścionek, jeszcze nigdy takiego nie widziałam. Dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń