poniedziałek, 3 września 2012

Back to school !

No to wszyscy wracamy do nauki. Szkoda, wakacje były i minęły z taką szybkością...Ja już jestem rozpakowana w nowym mieszkanku, jeszcze tylko łóżka i regał :) Oczywiście musiałam wziąć dużo ubrań i moją lustrzankę. Poznałam już kilka fajnych osóbek, czyli mogę powiedzieć że szkoła całkiem, całkiem. Byłyśmy od razu z dziewczynami w cukierni i zajrzałyśmy w drodze powrotnej do mnie :)
Dziękuje serdecznie, że dodaliście mnie z powrotem do listy blogów, które obserwujecie. Jesteście wspaniali ♥
Dodam jeszcze, że na zdjęciach niestety była data (zapomniałam przestawić ;D) , ale w niektórych udało mi się usunąć :)







Koszula Zara
Spodnie H&M
Płaszcz Riserved
Buty DeeZee
Bransoletka z pereł Prezent
Bransoletka z czaszkami Iloko.pl
Pierścionek Diva

Ps. Jaką macie pierwszą lekcje. Nam wypada Polski :)

44 komentarze:

  1. Pierwsza lekcja ? Hm . Polski . Bardzo fajny zestaw ubrań . Niestety już wracamy do szkoły :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją pierwszą lekcją będzie fizyka. Fajna ta bransoletka z czaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierścionek idealnie pasuje do tej bransoletki z perełkami. A płaszcz i koszula są boskie. http://daughters-of-gloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nam w-f ;). Ślicznie, nuty najlepsze ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam matme ;))
    slicznie wygaladalas ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. ssuper!
    zwłaszcza koszula i buty ekstra;)
    zapraszam do mnie:
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/
    obserwuję i proszę o rewanż;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaczełam dzień od matmy-.-'

    Cudny blog i zdjęcia<3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w butach, cudowne! Zestaw przypadł mi do gustu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz ciekawy styl. Całkiem inny od mojego. Z przyjemnością bedę obserwować :).

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście, że będę dalej obserwować. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. koszulę to Ty masz nieziemską ;) świetnie Ci w niej ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. a great look! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey.
    Super notka i świetny blog.
    Będę wpadać ;)
    Zaobserwujesz mojego ?:
    flushberry.blogspot.com

    Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jasne że obserwuję :) Mogę liczyć na to samo? :D http://gllasgow.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne buty. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia !
    cudne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz!
    mam prawie taką samą bluzkę, za parę dni będzie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oczywiście obserwuję, dzięki, że dałaś mi znać ! :)
    choruję na takie koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula jest niesamowita ;***

    Obs.+zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zestaw, jedynie te buty mi nie pasują do całości. Niby grają z kurtką ale ja bym zamieniła je na inne następnym razem :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością dodaję do obserwowanych i mam nadzieję,że również mnie dodasz ;)
    Pięknie wyglądasz, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. hej świetny blog! odaje do obserwowanych i zapraszam oczywiście do mnie na www.sweet-porcelain-doll.blogspot.com

    KISS! ;-**

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja ;) bardzo podoba mi się koszula i zestawiony z nim płaszcz. niestety ja w Twoim wieku nie interesowałam sie aż tak moda wiec chętnie dodaje do obserwowanych.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały post! Świetny blog bardzo mi się podoba :) Piękna stylizacja :D
    Zaraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nieziemskie buty ;) Fajna notka i outfit!
    Zapraszam tez do mnie.

    ---
    http://mylittlenorwayy.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sympatyczne okularki. Widzę że to korekcyjne. Witaj w klubie, również mam podobne ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ! zapraszam do mnie
    Może zaobserwujesz ? albo dodasz kom . ?
    __________________________________________
    my-daily-life-4you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna koszula <3
    Obserwuję!! :D
    zapraszam do mnie:sweetdreamsaremylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi!! :)
    I really like your blog and your style,I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń