sobota, 29 września 2012

Family atmosphere

Właśnie wróciłam z Gdyni. Spędziłam tam bardzo mile czas w towarzystwie najbliższej rodziny - mojej półtorarocznej chrześnicy Paulinki. Przez chwile poczułam się jakbym była w jej wieku i nic poza zabawą mnie nie interesowało. Wspólnych spacerów ani zabaw w piaskownicy nie było, bo mała jest chora, ale i tak było naprawdę wspaniale. Szczególnie gdy Paulinka przez przypadek popisałam mi troszkę po twarzy długopisem, pokazywała na mnie palcem krzycząc wesoło Aka, Aka - co oznacza Anka :) I wiele, wiele więcej!
A teraz, krótko o zestawie, przygotowanym na dziś. Mam na sobie czerwoną koszule w kratkę i dżinsowe szorty. Myślę, że to najlepsze, klasyczne połączenie. A pamiętając, że wrzesień nie jest już ciepłym miesiącem dodałam czarne rajstopy, w które zaopatrzyłam się kilka dni temu :) I jeszcze moje nowe converse :)







Koszula Reserved
Szorty Bershka
Trampki Converse
Rajstopy H&M

48 komentarzy:

  1. To pierwsze zdjęcie jest super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna koszula :3
    Zapraszam dnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula :D wszystko pięknie się komponuje
    zapraszam od mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula! :) Ciekawe zestawienie, też muszę zainwestować w jakieś rajstopy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia ! a dzieci są przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, fajny blog. Naprawdę wpadł mi w oko i postaram się tu wpadać częściej. Byłoby mi miło gdybyś mogła zaobserwować mojego bloga, ale jak nie chcesz to nie musisz. :)

    ~Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula na wielkiego plusa! Nie dziwi mnie to, bo sama uwielbiam koszule:) Pozdrawiam! http://jestemvanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z komentarzem wyżej- koszule są świetne!

    http://nathalie-who.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie !
    zapraszam do mnie ! może zaobserwujesz ?
    napewno się odwdzięcze :)
    _____________________________________
    my-daily-life-4you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podobają mi się conversy :}
    wicywikaaa.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great outfit.^^
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. U look lovely! Stunning outfit! :)

    Love ur blog, Im your newest follower! Feel free to check out my blog!!
    There is some little giveaway goin on as well :)
    http://n-twicfashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. conversy<3
    nerdy<3
    koszula<3.
    świetny outfit!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny, spokojny out fit :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja na duzy +
    I piekna masz urode ;)
    a dzieci szczegolnie te malutkie sa nie do podrobienia ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna koszula<3
    oBSERWUJE<3
    Zajrzysz? Zaobserwuejsz?
    http://lemonik756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam koszule w kratę, szczególnie czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz. :)
    Boska koszula.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje conversy!! ;p


    oliviawardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. *_* Świetne Conversy, ja mam czerwone :D
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    arielka-arielkaa.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. You look perfect and comfy :)
    Love ytour plaid shirt! <3
    KISS

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne conversy:)

    Świetny look:)

    +obserwuję:) i zapraszam do mnie:)

    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog!
    Obserwuję + zapraszam do mnie
    http://inourreallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham konversy ! :) slicznas ;)

    u mnie konkurs,do wygrania bon na dowolne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne trampki,
    jak ja je kocham, nie muszą być Converse, trampki to trampki;P
    fajny blog;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale mega , chętnie tu wrócę , obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://leskamalina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi!! I like your blog! Follow you :)
    I invite you to my blog, i hope you like it!
    kisses
    http://cristalips.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. koszula bomba! i ogólnie bardzo ciekawy blog :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ło ciekawy blog , fajna stylizacja ! :)
    Obserwuję , i zapraszam do nas ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. baaardzo ciekawy blog i ,ładna jesteś ;)
    chętnie zaobserwuje i zapraszam:
    http://coffeandguitar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawy blog i ... świetna koszula :))
    obserwuję i zapraszam do mnie.:*

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne połączenie i converse *.*
    Fajny Blog :D
    Zapraszamy do nas !!
    http://bestfriendstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne połączenie (:
    Każdy chyba lubi spędzać czas z rodziną (: :D

    POZDRAWIAM , obserwuję (:

    OdpowiedzUsuń
  36. Super blog:)
    Obserwuje i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń