piątek, 23 listopada 2012

Positive thinking

Hej.
Wreszcie weekend ♥ Ostatnio myślę bardzo pozytywnie i ciesze się z każdej drobnej rzeczy. Szczerze mówiąc, czuję się świetnie! Takie myślenie bardzo poprawia samopoczucie, a do tego cały dzień spędza się w przyjaznej atmosferze. Uważam że pesymizm należy zwalczać :)
Jesień powoli daje się we znaki, dlatego postanowiłam przerzucić się na ciepłe sweterki. Kolor błękitny jest jednym z moich ulubionych. Z białą koszulą świetnie się uzupełniają. Czekam na waszą ocenę :)






Sweter / Sweater Reserved
Koszula / Shirt Zara
Spodnie / Pants H&M
Buty / Shoes Salamandra 
Pierścionek / Ring EdiBazzar

35 komentarzy:

  1. super sweter : D . właśnie o czymś taki marzyłam : D . i napisałam o swetrach notkę :) . Super zdjęcia : D
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę że swetrów nie powinno się wkłądać do spodni bo nie wygląda ta estetycznie.. Tak czy siak ładny sweterek &&

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy sweter ;)
    Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy sweterek;-) świetna stylizacja, taka w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor sweterka jest świetny ! Stylizacja na modną uczennicę <3 rewelacja .
    Pozdrawiam i zapraszam http://trendy-dummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny sweter ! Kolor jest genialny . Zapraszam w wolnej chwili do siebie oraz zachęcam do wspólnej obserwacji .

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny outfit ;) Uwielbiam kolor miętowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, świetna jesteś, masz wyczucie stylu i nigdy bym nie powiedziała, że masz 14 lat ;O

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweter , ale na miłość boską wyciąg go ze spodni ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ubrania. Sweter, pierścionek i buty- cud, miód, maliny :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog! Jeśli chcesz możemy obserwować się nawzajem :) Daj mi znać! Ewelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zestawienie sweterka z koszulą! Wrócę tu jeszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog ;)
    zaobserwujesz? odwdzięczam się ♥

    alwaysoomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wchodzę a Twojego bloga codziennie i baaaaardzo przypadł mi do gustu <3 Mam nadzieję, że mój również Ci się spodoba :) :* (obserwuję oczywiście ) http://beciaisme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zestawienie swetra z koszulą ! ;3 świetny blog!
    w wolnych chwilach zapraszam do mnie http://mademoiselleevaphotographie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne włosy, ale wyjmij ten sweterek ze spodni. O_o Osobiście uważam, że komicznie wygląda jak ktoś ma górną część garderoby wsadzoną w spodnie.

    Obserwujemy ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog <3
    podoba mi sie twoj styl.
    zapraszam:
    czarne-obcasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny sweterek ;)

    OBSERWUJĘ ! a Ty ?
    www.takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie wyglądasz, śliczny sweter:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia, ale buty to masz boskie <3
    Obserwuje.
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji i komentowania :
    trooololooo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra stylizacja , super okulary i sweter :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://ordinarytea-black.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Siemka.Z okazji świąt blogerki bloga 'stay alive' życzą zdrowych i pogodnych świąt Bożego Narodzenia,i udanego Sylwestra:) zapraszamy na nową notkę świąteczną.:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna koszula, i świetny sweter.

    Oczywiście zapraszam do mnie:
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    Oraz do polubienia mojego profilu na facebooku
    http://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia !
    Wesołych świat ;);*.

    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń