wtorek, 25 grudnia 2012

Magical Christmas

W Święta objadłam się jak nigdy dotąd. Postanowiłam, że mój strój będzie na wzór uczennic. Granatowa spódniczka i sweterek. Zawsze podobał mi się taki mundurek. Naszedł mnie taki pomysł po obejrzeniu amerykańskiego filmu o młodych uczennicach, które do szkoły przychodziły właśnie w takich strojach.
Zostało jeszcze kilka dni wolnego. Trzeba je dobrze wykorzystać. Ja przez ten czas nadrabiam zaległości w blogowaniu. A jest ich troszkę. Dodatkowo więcej czytam i wreszcie mam czas żeby dogłębnie przejrzeć magazyny. Czyli to co najbardziej lubię: magazyn w jednej dłoni, gorąca czekolada w drugiej :)
I jeszcze na koniec pytanie: Jakie dostaliście prezenty? Pochwalcie się :p




 


Sweter / Sweater Zara
Spódniczka i  Podkolanówki / Skirt and Socks Stradivarius
Opaska / Band Świat spinek
Pierścionek / Ring Diva
Koszula / Shirt New Look

38 komentarzy:

  1. :) świetnie
    obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygladasz (: tylko te zakolanowki wg mnie powinny vbyc jednolite, czarne i bez falbanek... ja dostalam pyte 1D i Pitbulla, stojak na kolczyki, pendrive'a i papier rtoaletowy z sudoku, haha

    Http://pennbury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo fajny strój ;)) śliczna jesteś! ii wyglądasz jak taka uczennica z filmu ;)


    Wbij a co Ci szkoda, może mój blog akurat Cie zainteresuje ;)) :* http://cipciakowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog,ja dopiero zaczynam wiec przyda mi się twoja pomoc;)

    http://izabela-and-izabela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam tego typu mundurki :)
    Bardzo ładnie Ci w tym połączeniu! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie, ale lampa błyskowa psuje klimat :<

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądasz :)
    co powiesz na obserwowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Masz niesamowita urodę :>
    Super blog! Jasne , że zaobserwuje ;)
    A ty? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym Cię prosić o pomoc? Jest to niewielka sprawa. Nic cię to nie kosztuje, a tylko mi pomożesz.
    Możesz polecić mój kanał na którym nagrywam vlogi, tagi itp?
    Jest to dla mnie bardzo, bardzo ważne i proszę żebyś się zgodziła. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

    LINK DO KANAŁU: http://www.youtube.com/klaravlog
    Za każdy komentarz i subskrybcje dziękuję :)

    Bardzo podoba mi się ten blog! I zapraszam cię do mnie http://clara-klariss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dopiero znalazłam tego bloga,cudowny jest,a ty jesteś na prawdę śliczna :)
    już nie mogę doczekać się kolejnego wpisu,oczywiście obserwuje :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się tu !
    super zdjęcia :)

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale Ty jesteś ładna! obserwuję :))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia i stylizacja :)))Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
    pewnie,że obserwujemy ja już dodałam :))
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też się najadłam. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz najpiękniejszą kanapę świata! A do tego ta stylizacja:):) Pięknie, stylowo:) Bardzo mi się podoba:) Zapraszam do siebie i obserwuję :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz ;D
    fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz ślicznie ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Równiez bardzo podobają mi się takie stroje. ;3 Świetnie wyglądasz.
    Obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń

  20. Bez wątpienia masz swój własny styl.
    Dziękujemy za odwiedziny i zapraszamy ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć :) Nominowałam Twojego bloga do Liebster Award :P http://neever-say-never.blogspot.com/ Zapraszam do ostatniej notki : ))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz!! :)

    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili ;)
    http://prohibited-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądałaś ;)

    http://canswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia! :) Super wyglądasz ;) Bardzo fajnie prowadzisz bloga, więc obserwuję :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też zawsze podobały mi się takie munddurki, ale sama do szkoły miałabym opory w takim chodzić :d OBSERWUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz przecudnie:) Ten zestaw idealnie do ciebie pasuje:) Świetnie to wszystko ze sobą zestawiłaś:)
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam na naszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne są te rzeczy i okularki mojej przyjaciółki pasują Tobie idealnie <3
    jakbyś pamiętała jakie jeszcze wiesz gdzie kupiłaś to napisz do mnie na moim blogu byłabym bardzo wdzięczna <3
    Zapraszam na mojego bloga :) liczę na rewanżyk w kwestii obserwacji jak i pozostawienia po sobie śladu :)

    OdpowiedzUsuń