poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie 2012

Na samym początku chciałbym złożyć wszystkim serdeczne życzenia, to dzięki wam nadal tu jestem i nie poddaje się. Wiem, że czasem zaniedbuje bloga, natłok zajęć mnie przerasta. Ale staram się i mam nadzieję, że to widać :) Jesteśmy razem już długi czas. Jedni krócej, drudzy dłużej.Życzę wszystkim udanego sylwestra, abyście z radością powitali nowy rok. Życzę Wam również wszystkiego o czym marzycie, aby to wszystko spełniło się w nadchodzącym roku 2013. I aby owa 13nastka była dla was bardzo szczęśliwa :) Buziaki

Oto wszystkie dotychczasowe stylizacje. W komentarzach piszcie, która najbardziej wam się podoba ♥

Rząd 1
Rząd 2
Rząd 3
Rząd 4
Rząd 5

64 komentarze:

  1. wszystkie stylizacje są piękne.. ale mi szczególnie przypadł rząd I. Wam również życzę szczęśliwego Nowego Roku! ;)
    Zapraszam do siebie: http://daughters-of-gloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. We wszystkich stylizacjach świetnie wyglądasz. Choć najbardziej podoba mi soę ta środkowa w rzędzie 2 :). I przy okazji szczęśliwego Nowego Roku kochana :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 rząd:)
    udanego nowego roku!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 rząd:)
    Wytrwałości w prowadzeniu!:)
    U mnie post o Ewie Farnej i moim pierwszym koncercie. Zapraszam do komentowania!!! :)

    PS. OBserwuję i liczę na to samo! :)
    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie każdy rząd jest ciekawy i mam nadzieję, że w nowym roku będzie równie ciekawie, a Tobie nie zabraknie inspiracji i uśmiechu ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękuję za miły komentarz ;-)
    również prowadzisz świetnego bloga, z chęcią zaobserwuję ;')

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. może ty też zechciałabyś zaobserwować mojego bloga? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog i ładne zdjęcia zapraszam do obserwacji mojego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś cudowna, świetne stylizacje ;)
    polubisz:
    http://facebook.com/TouchTheLifestyle
    ?

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia!:) podoba mi się Twój blog, obserwuję :D szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacje !
    Najbardziej podoba mi się stylizacja druga z rzędu 5 :)
    UDANEGO SYLWESTRA I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!! :D

    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się Twój blog :)Obserwuje
    Ja dopiero zaczynam ,ale zapraszam tellmejules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetny styl *.* Najbardziej podobają mi się stylizacje z rzędu 2 i 4
    Obserwuję ^^

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Praktycznie wszystkie mi się bardzo podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zestawy:)
    dziękuję za miły komentarz na moim blogu,wiele to dla mnie znaczy:)
    obserwuje:P
    szczęśliwego nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi najbardziej podoba się rząd 4 ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tobie też życzę cierpliwości w blogowaniu. Stylizacje wszystkie piękne :D Happy New Year ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. ŁOMYGY! DZIEWCZYNO! YAKI STYL! NIE NO TYLKO POZAZDROŚCIĆ.!
    ŚWIETNE STYLIZACJE, A O ZDJĘCIACH JUŻ NIE WSPOMNĘ ;D
    BĘDĘ ODWIEDZAĆ.!
    ZAPRASZAM DO MNIE! *______* ZACZYNAM ; _ ;

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://anett-monikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne stylizacje!
    śliczny blog<3
    obserwuję i liczę na rewanrz:D
    mój blog: alwayssmilel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. środkowa stylizacja w ostatnim rzędzie podbiła moje serce, piękny sweterek ; )
    radości w 2013 roku ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. wygladasz super w kazdym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystkie świetne, środkowa w 2 rzędzie mega mega mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapomniałam podziękować i masz rację- żeby ten rok był dobry!:)

    Zapraszam do siebie na NOWY post!:)

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 2 naj
    http://szmella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz bardzo ciekawe stylizacje. c: Już podoba mi się Twój blog.
    Stylizacje, które najbardziej mi się spodobały:
    Rząd 1- trzecia stylizacja (zakochałam się w tej bluzce, a warkoczyki dodają uroku)
    Rząd 2- pierwsza stylizacja (świetna koszula, pasuje do vansów)
    Rząd 3- druga stylizacja (cudowny kolor koszuli i widzę ciekawe balerinki!)
    Rząd 4- pierwsza stylizacja(omfg zajebiste creepersy, które ślicznie komponują się z czerwonym płaszczykiem) i druga (biała koszula jest idealnym dopełnieniem spódniczki z ptakami(gdzie ją kupiłaś?) i dodaje elegancji, świetny zestaw)
    Rząd 5- Wszystkie są zajebiście zajebiste *^*, ale najbardziej podoba mi się trzeci zestaw (sukienka ma dość prosty krój, ale za to piękny kolor, płaszcz pasuje idealnie a buty to po prostu miód, kocham takie c:)

    Pozdrawiam,
    http://porcelanowailuzja.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie outfity są świetne!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkie sliczne !!!!!!!
    + obserwueje i licze na rewnz :D
    dzieki za komentarz u mnie :8

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkie świente ale najlepsze w 1 i 2 rzędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ciężko wybrać, rząd 3 - pierwsza, rząd 4 - pierwsza, rząd 5 - druga;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rząd 5, trzecia stylizacja - ślicznie zgrane kolory i w ogóle pięknie ♥
    Obserwuje :)
    http://zaakupoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog i śliczne stylóweczki ♥

    Zapraszam; http://lovee-fashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. 2 rząd 2, cały rząd 3 <3
    Świetne robisz stylizacje ;D szczęśliwego 2013!
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj trudno wybrać, wszystkie są świetne. ;3

    OdpowiedzUsuń
  37. rząd 4 <3
    i nawzajem <3
    jeeeju,jesteś taka śliczna,na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. trudno wybrać, wszystkie są świetne! :**
    obserwuję, liczę na to samo ! :DD
    zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  39. W ogóle nie wyglądasz na taką młodziutką!!!:) Jak dla mnie najlepszy zestaw to ten z fioletowymi spodniami i pierwszy czyli z różową bluzką:) Musisz się częściej uśmiechać bo masz boski uśmiech !:*

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam Cię na nowego posta. No i oczywiście obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Nominuję twój blog do Liebster Blog Award ;D
    www.photographyandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. no japoński jest o wiele prostszy od chińskiego bo sama kiedyś się trochę uczyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  42. najbardziej podoba mi się outfit z rzędu drugiego, środkowe zdjęcie ;) zapraszam do mnie: www.my-cat-is-furry.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszulowe stylizacja najlepsze :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    Zapraszam do mnie na rozdanie!
    http://lookrecya-fashion.blogspot.com/2012/12/wieeeeeki-mnie-nie-byo-wiec-czas-na.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne stylizacje ciężko wybrać najlepszą :D

    OdpowiedzUsuń
  46. rząd 4 i 5 , te dwie stylizacje w środku są najlepsze ♥


    style-byy-ryda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny blog ! Super posty ! <3 + Mój blog - > http://mojarzeczywistoscmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. JEJU! ALE MASZ KOMENTARZY!:)

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM!
    JA JUŻ CIĘ OBSERWUJĘ, A TY MNIE?
    JEŻELI NIE, ZAPRASZAM!! :)

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. love this looks and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta 1 stylizacja jest cudowna :) Śliczne spodenki !

      Usuń
  51. Wszystkie stylizację są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  52. najbardziej podobają mi się w rzędzie 2 i 5 ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkie świetne ! :D

    Ale rząd 2 wymiata xD

    OdpowiedzUsuń
  54. Fantastyczne są te zdjecia, aż chce się oglądać :)
    obserwuję i miło mi będzie jeśli zrobisz to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  55. hejka. Przepraszam, że tak późno odpowiadam na twój komentarz ale nie miałam kiedy :P Świetny blog z miłą chęcią zaobserwuję :P

    OdpowiedzUsuń