niedziela, 23 grudnia 2012

Sweet nothing

Burgund to mój ulubiony kolor. Ponieważ 13 grudnia skończyłam 14 lat, wybrałam się z mamą na zakupy do Klifu. Odrobinę odświeżyłam swoją szafę. Do mojej kolekcji doszło kilka pięknych ubrań . Dodatkowo zakupiłam dwie nowe płyty Kasabian i Nirvany.  Strasznie cieszę się z tych zakupów. Głównym ich celem było zakupienie swetrów na zimowe dni (bo niestety mam ich bardzo mało), zakup sukienki na Gwiazdkę oraz kupno prezentu pod choinkę dla przyjaciółki (kupiłam jej „Pamiętnik” Nicholasa Spraks’a ).
Gwiazdka już niebawem, macie jakieś specjalne życzenia na tą okazję? Wolicie dostać prezent niespodziankę, czy może samemu wybrać sobie jakiś upominek?
Życzę Wam cudownych świąt w gronie najbliższych, bogatego mikołaja i oczywiście miłości . Wszystkiego o czym tylko marzycie.:) :* Buziaki












Sukienka / Dress New Look
Pasek / Strap New Look
Buty / Shoes DeeZee
Płaszczyk / Coat Stradivarius
Pierścionek / Ring Diva

24 komentarze:

  1. WoW ! Zawsze Myślałam, że jesteś już pełnoltnia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buciki !!

    Zapraszam do mnie, nowy post ;)

    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta sukienka. wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię niespodzianki ale chyba sama wole coś sobie wybrać ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych ;) Jesteś z Gdyni ;o ? nie wiedziałam ^O^

    OdpowiedzUsuń
  6. supeer ! < 3 zapraszam serdecznie http://szczepuu.blogspot.com/ oraz życzę miłych i pogodnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja wczoraj oglądałam film 'Pamiętnik"...
    wesołych świąt;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog
    obserwuje i bede komentowac nowe posty,i dziekuje za kom na moim blogu
    wesołych świat

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz.
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też się urodziłam trzynastego, tylko, że maja :D
    ładne fotki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, a płaszczyk genialny! *.*
    Życzę spóźnione sto lat i wesołych świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego! :))
    Śliczny płaszczyk *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny płaszczyk i koturny :)

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kolory bardzo do siebie pasuje .

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie dobrałaś te kolorki do siebie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach tego śniegu to zazdroszczę...u nas pada od 2 tygodni..ale deszcz.
    Ślicznie Ci w tej sukience! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz zjawiskowo - piękna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń