sobota, 19 stycznia 2013

Boring day ;)

Dziś trochę luźniejszy post. Pomyślałam, że napiszę wam w skrócie 5 noworocznych postanowień ;) Powinno być trochę wcześniej, ale nie pomyślałam o tym...
 Może moje postanowienia nie są zbyt ciekawe. Ale wiele osób mówi, że są odrobinę zabawne. Bo  odbiegają od tych normalnych postanowień typu "Pójść na dietę", "Więcej zarabiać"albo "Być szczęśliwym". To ostatnie to raczej nie postanowienie, jednak widziałam je często na innych blogach. Choć moim zdaniem każdy ma szczęście, tylko musi zacząć zauważać pozytywy. Nie wieżę w to, że człowiek mógłby być pechowym. Nikt nie ma pecha. Niektórzy tylko na siłę sobie to wmawiają. Choć nie powinni! Każdy jest szczęśliwy na swój sposób.

Ale nie przedłużając...
Oto moje noworoczne postanowienia:


1. Zapisać się do szkoły tańca:
Już od dawna to planowałam. Lecz, wszyscy namawiali mnie abym poszła od II semestru. Bo "Zmieniłam szkołę i muszę się zaaklimatyzować"... Choć wcale mi to nie przeszkadzało, bo szybko poznaję nowych ludzi itp. itd. Ale mniejsza... W lutym muszę się koniecznie zapisać!

 2. Pójść na kółko tenisa stołowego:
Muszę przyznać, że uwielbiam ten "sport" HEHE.
Co prawda "wybrała" ten sport, bo uważałam, że jest najmniej męczący i najbardziej bezpieczny. A okazało się. Że 2 lata temu gdy grałam sb z koleżanką w tenisa (w szkole) skręciłam sobie kolano... Operacja, gips i te sprawy... Była to bardzo dziwna sytuacja, bo nikt by się nie spodziewał takiego skutku grania w zwykłego i bezpiecznego tenisa. Ale tak to bywa w życiu..

3. Poznać dużo nowych osób.
Zawsze lubiłam poznawać nowe osoby. Ale w tym roku mam zamiar poznać ich znacznie więcej niż dotychczas ;)

4. Być bardziej odważna.
Tzn. ja jestem odważna. Przynajmniej tak twierdzą wszyscy którzy mnie znają. Ale ja mam tak, że raz jestem odważna, a raz wręcz przeciwnie. Chciałabym jeszcze łatwiej nawiązywać nowe znajomości.

5. Poprawić oceny.
Ponad połowa blogerek z tego co widziałam, wymieniała powyższe postanowienie. Ja mam dobre oceny, ale zawsze chciałbym jeszcze coś z sb wycisnąć ;) I poprawić!

+Teraz czytam:
+ Zobaczycie w końcu Anu bez okularów :)
i z okularami...

Ps. Od jakiegoś czasu (chyba od 3 miesięcy) mówią na mnie Anu ;) Jakby coś...


Kiss :**
Postanowiłam dodatkowo wziąć udział w konkursie na bloga roku ;))

64 komentarze:

  1. 3 4 i 5 mamy podobne ! ♥ Pozdrowienia :)

    http://love-story-in-london.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre postanowienia :)
    Gratuluję ambicji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę Ci wytrwałości w tych postanowieniach :).

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za opinię :D Oczywiście że obserwuję bo Twój styl pisania także mi się podoba :D

    no no ciekawe postanowienia :D spełniaj je spełniaj :D ładnie Ci bez i w okularkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super postanowienia :)
    obserwuję - liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post ! :) według mnie lepiej ci w okularkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Anu ♥
    Oby twoje postanowienia się spełniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka! Zapraszam serdecznie na post ze sporą ilością zdjęć z Teneryfy i krótką relacją! Wiele do zobaczenia! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. też chce poznać więcej ludzi i być odważna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie ;)
    http://panmysliciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :) Będe tu wpadać i obserwuję :)

    http://islenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako blogerkaxd ;3
    Ślicznotka ♥

    lifefaschionandelse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 postanowienie : miam takie samo ! ; D
    2 postanowienie : gram w tenisa stołowego , w marcu jadę na zawody wojewódzkie . zapisz się to naprawdę fantastyczny sport !
    jesteś śliczna ; *
    obserwuje : ) rewanżyk ?
    iitiismyliife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za miłe słowa! pewnie, że zaobserwuję i mam nadzieję, że zrobisz to samo. zapraszam częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w dotrzymaniu postanowień! ;] Masz bardzo fajnego bloga,obserwuję i może rewanżyk? :)
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia.Zapraszam do mnie http://modowo11.blogspot.com
    Obserwuje i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam dobre oceny...ale też chcę z siebie coś wycisnąć

    OdpowiedzUsuń
  18. super zdjęcia , ciekawe książki i blog prze wspaniały <3
    Zapraszam na bloga trwa rozdanie ! http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Punkt 3,4,5 to także moje plany :)
    Post świetny, chociaż długi ♥
    Dziękuję za zajrzenie do mnie :)
    aboutmeoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. okej zaobserwuję, podoba mi się tu. może ty także zaobserwujesz ? :P

    OdpowiedzUsuń
  21. boskoo!

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. co tam,że spóźnione, ważne,że szczerze :) Życzę wytrwałości w tych postanowieniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. METALLICA!! Uwielbiam, już obserwuję :D
    bulion-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. też chciałam zapisać się do szkoły tańca, ale jakoś nie wyszło..
    + jesteś śliczna! *.*

    zapraszam do mnie, obserwujemy?
    awesome-shadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. dobre postanowienia.. o płyta metallici! ooooooooooooooooooooooo!
    A jakie masz oceny jaka średnia ? :)
    Ja mam 4.2 więc nie jets najgorzej, ale i tak muszę się bardzo podciągnąć ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 4,6 ale chodzę do salezjana. I sporo wymagają (niestety) -,-
      A akurat moja szkoła ma to do sb, że np. mam 5 z fizyki i 3 z religii...

      Usuń
  26. tez chciałam zapisać się do szkoły itańca ale stwierdziłam ze juz jestem za staraxd

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia :)
    Zaobserwowałam i liczę na wzajemność! :)
    Zapraszam do mnie:

    http://myworld-mystory-sonia.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/pages/Sonia/481988851845993?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne postanowienia :) Co do twojego komentarza na moim blogu to sweterek kupiłam w miejscowym sklepiku !

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne postanowienia i świetne fotki .. ! Obserwuję i licze na rewanż.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. ja już też dodałam.
    oo super się składa :)!
    a można wiedzieć, skąd ta koszula bez rękawków? :*

    OdpowiedzUsuń
  31. mega blog , boskie wpisy ♥
    obserwujemy ??
    odpisz u mnie
    http://your-imaginatio-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygladasz troche jak Julia Kaminska :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju, super postanowienia i ten blog ♥ aww
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też mam zamiar poprawić oceny :)


    http://sara-brych.blogspot.com/ <- zapraszam do obserwowania mojego bloga, dopiero się rozkręcam :)!

    OdpowiedzUsuń
  35. taniec jest super więc zapisuj się jak najszybciej, www.goneinaugust.blogspot.pl wpadnij czasem do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też poprawiam oceny! tak trudnej sytuacji nie miałam :<

    obserwuję, licze na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Też poprawiam oceny, ale niewiele mi to podniesie średnią._.'
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  38. 1,4 sama bym chciała ale zostanę przy nauce samej z siebie choć pewnie przydałby się jakiś kurs ^^
    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję. ;*
    świetnie piszesz.
    http://pola-officialpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. nono poprawić oceny to i ja muszę! :(

    OdpowiedzUsuń
  41. JA tez spisalam swoej postanowienia i powoli realizuje..zycze wytrwalosci w spelnianiu
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji Ewa

    OdpowiedzUsuń
  42. ładny nagłówek i śliczne zdjęcia ; dd . !
    + obserwuję i zapraszam : http://love-freedom12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. swietnego masz bloga!! bede wpadac:)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    my-reflections-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jasne możemy poobserwować, ja już to zrobiłam i czekam na rewanż =)
    Co do oksów to fajnie Ci w czerwonych, ja jakiś czas temu przymierzałam i wyglądałam okropnie dlatego trzymam się swoich czarnych standardowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Sliczny blog :)
    Obserwuje i moze ty tez zaobserwujesz moj blog ? :)
    Jesli masz ochote to moge ci zrobic taki naglowek jaki ja mam :) jesli chcesz to napisz na mojego maila :D

    OdpowiedzUsuń
  46. również muszę zapisać sie na jakieś tańce :)
    /obserwuje i liczę na rewanż :3

    OdpowiedzUsuń
  47. super zdjęcia! :)

    dopiero zaczynam http://wika-wikaa.blogspot.com/ :]

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo pozytywnie tu u ciebie i dobre postanowienia noworoczne ;) co do tanczenia to tancz dziewczyno i nigdy ni sluchaj nikogo, zapisuj sie na wszystko co cie interesuje bo warto ;)))



    Zapraszam na nauke makijazu i troche pozytywnej energii:
    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

    http://klaudiamayer.blogspot.com
    https://www.facebook.com/KlaudiaMayerMakeUp?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawe postanowienia :) Chodziłam kiedyś do szkoły tańca (4 lata) ale musiałam przestać bo miałam kontuzje kolana, i nie mogłam w ogóle przez miesiąc tańczyć :( A nie opłacało się później wracać ...

    Obserwuję ♥
    magda-muzyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna jesteś (:
    Ciekawe postanowienia, to trzeba przyznać.. Też chodzę do szkoły tańca już czwarty rok.
    +Obserwuję! Zapraszam do nas (;

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładnie Ci w okularach :).
    Obserwuję, teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zaje blog :D Obserwuję! zapraszam do mnie julialexandrae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Masz śliczne okular i cudownie prowadzony blog z dużą ilościom zdjęć :) Jasne, że obserwuję i czekam na rewanż. 4 i 5 postanowienia mam takie same.
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo interesujący blog :) będę zaglądać częściej ^^

    Zapraszam: http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Hahaa, jakie postanowienia:) ja chciałabym się zapisać na lekcje tenisa ziemnego:) marzenia:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia są po to żeby je spełniać ;*

      Usuń
  56. Super zdjęcia ;)) Jeśli masz ochotę, to zajrzyj do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz ;3 http://www.blog-natkii.blogspot.com/ Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń