sobota, 12 stycznia 2013

White Swan

Dziś już nie będę się tak rozpisywać :)) Niedługo ferie, więc bardzo się cieszę.Zawsze można trochę odpocząć od nauki itp. Moje palny: Leniuchować! Tak wiem, bardzo ambitne ;) 
Dziś mam dla was jak zwykle połączenie ciemnych kolorów - ciemny zielony i filet. Bardzo lubię takie mieszanki. Dodałam zwykłą białą koszulę i małą torebkę w cekiny. Kiedyś pożyczyła ją od mamy na sylwestra (Jakieś 3 lata temu... Sorki mamuś) i do tej pory leży u mnie w szafie. Nigdy wcześniej jej wam nie pokazałam, więc stwierdziłam, że świetnie się nada do tej stylizacji. Szczególnie dlatego, że ma bardzo fajny kolor!




Koszula / Shirt New Look
Spódniczka / Skirt New Yorker
Torebka / Bag
Buty / Shoes Dr. Martens

54 komentarze:

  1. skąd czerpiesz inspiracje?
    ulubione blogi zagraniczne i polskie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od dawna poszukuję martens'ów, a co do stylizacji to bardzo mi się podoba :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie !
    http://love-story-in-london.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech to będzie vlog w stylu "lifestyle" Gdzieś jedziecie,idziecie to to pokazujcie czasem jakieś outfity czy makijażowe tutore :D co sobie zapragniesz i nie mogę się doczekać vlogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczną masz koszulę ;) Bardzo podobają mi się takie klasyczne stylizacje.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. nagraj vlog o ulubionych ubraniach!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty masz genialne! mogłabyś zrobić zdjęcie twoich włosów z tyłu? bo masz bardzo ładny kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)) W następnym poście akurat będzie..

      Usuń
  8. Strój jest piękny, Martensy <333 Może powiedzcie jak pielęgnujecie włosy, jakie są wasze ulubione sklepy itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja :D Buty mega..:D Obserwujemy..? ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak dodać komentarz z linkiem do swojego bloga ;))

      Usuń
  11. Jakie buty! <3 Super wyglądasz .
    ____________________
    Obserwuję!
    Proszę o kliknięcie w
    link Oasap w moim nowym
    poście - z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka do koszuli idealnie pasuje i tak zgrabnie wyglądasz .
    Torebka świetna ! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz :) fajne zdjęcia ... no i genialne bytu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :).

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne okulary.Zapraszam do mnie Julunia148.blogspot.com obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie jest już mnóstwo śniegu a u ciebie jeszcze zielono ? :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robiłam kilka dni przed "śnieżycą" :)

      Usuń
  17. aaaw, cudowna figura i nogi ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz pięknie! ;) obserwuję, a w wolnym czasie zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepieknie wyglądasz, już dawno obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne martensy. ;3
    ślicznie wyglądasz.
    + jasne że obserwuję. c;

    OdpowiedzUsuń
  23. Również fajny blog ! <3
    Niestety ciągle mam problemy z obserwacją i nie umiem cię zaobserwować :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny strój + Twoja fotogeniczność *.*
    Oczywiście , już obserwuję ; )

    szarymioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz :) Jestem jak najbardziej na tak. Bardzo mi miło- dziękuję. Jeśli chcesz możemy się obserwować?

    OdpowiedzUsuń
  26. Powstała nowa ocenialnia, która zaczyna swoją działalność! Możecie zgłaszać swojego blogi do oceny, jednak pamiętajcie, aby przeczytać regulamin! Poszukuję, również oceniających, którzy razem ze mną chcieliby pomagać innym blogerom. Więcej na ten temat na naszej ocenialnii; odrobinakrytyki.blogspot.com Z
    Zapraszam już teraz!!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja :)
    obserwuję, zajrzyj też do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. obs, za obs >? jak to zrobisz napisz w moim koment. i ja zrobie ten sam gest :* piękny i boski blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna koszula, chodź moim zdaniem trochę dziwnie wygląda czarny stanik pod białą koszulą. Bardzo fajne martensy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyglądasz ;) Cudne Martensy :D


    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz :)

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wygladasz, super stylizacja:D
    obserwjuję!
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz świetnie! ta stylizacja podoba mi się chyba najbardziej! tak trzymaj ;) dzięki za miły komentarz u mnie i oczywiście zapraszam częściej ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń