piątek, 22 marca 2013

Przegląd sklepu Asos.com

Witajcie!
W głowie mam wiele pomysłów na stylizacje, ale moja mama-fotograf pojechała do Warszawy :) Więc nie ma kto mi zrobić zdjęcia. 
Dlatego pomyślałam, że zrobię trochę inny post: Przegląd sklepu Asos.com, który absolutnie uwielbiam! Pokażę Wam co najbardziej mi się spodobało.
A więc zaczynajmy!
Ten post jest zrobiony dzięki mojemu widzi mi się, a nie dla jakiejkolwiek współpracy ;)


Dodatkowo zapraszam na mojego lookbook'a. Mam go krótko. Jeśli podoba Wam się mój styl to byłoby mi bardzo miło gdybyście zajrzeli :)
In addition, I invite you to my lookbook. I have it short. If you like my style is to come in. It would be very nice :)
MY LOOKBOOK ♥


Hello!
In my head I have many ideas for outfits, but my mother-photographer
went to Warsaw :) So there is no one to take pictures of me

So I thought I would do a little different post: Review of Asos.com store that absolutely I love it! I'll show you what I liked the most.
So, let's get started!
This post is made thanks to my whim, and not for any cooperation;)

 Te koszulki od dawna mi się podobały. Są cudowne! Szczególnie ta z małpką. Wzorów jest bardzo dużo! Ale dostępnych rozmiarów coraz mniej :c
These t-shirts for a long time I liked. It is wonderful! Especially one with the monkey. Design is very much! But fewer and fewer available sizes: c

Czapki od zawsze bardzo mi się podobały. Moim zdaniem nadają stylizacji charakteru.
Hats always I liked. In my opinion, give the styling character.
Suknie w Asos są cudowne! Można znaleźć coś tańszego lub droższego. Bardzo, bardzo duży wybór pięknych sukienek ;)
Dresses at Asos are wonderful! You can find something cheaper or more expensive. Very, very large selection of beautiful dresses;)
 Buty to moja ulubiona część garderoby. Najbardziej podobają mi się pierwsze i trzecie. Pewnie dlatego, że są na niskim obcasie lub koturnie. Czyli są dostosowane do mojego wieku ;)
Shoes are my favorite piece of clothing. The most I like the first and third. Probably because they are low-heeled or Wedges. So are suited to my age;)
Biżuteria zawsze jest "kropką nad i" w stylizacji. Na wiosnę proponuję żywe kolory. Żeby przegonić tę zimę, śnieg i mróz! Tym bardziej podoba mi się ten naszyjnik ze względu na cenę :)
Jewelry is always a "dot on the i" in styling. In the spring, I suggest vivid colors. To chase away the winter, snow and frost! The more I like this necklace because of the price :)
Opaski na głowę to absolutny hit sezonu! Ja osobiście uwielbiam te w róże :) Dodają fryzurze uroku.
Headbands are an absolute hit of the season! I personally love the roses :) They add to the charm hairstyle. 

+Ta dziwna literka przy cenie to funt :D

++ Może nie wygląda, ale ten post robiłam około 3 godzin. Jestem ledwo żywa. Przepraszam za błędy które ewentualnie mogły się pojawić.
+ + It can't look , but this post I did 3 hours. I'm barely alive. I'm sorry for the mistakes that could possibly arise.

54 komentarze:

  1. Świetne ciuchy! Po raz pierwszy słyszę o tym sklepie, ale bardzo mi się spodobał i przyznam, że chętnie bym sobie coś z niego nabyła :3 Wierzę Ci, że pisałaś ten post 3 godziny, bo ja również potrafię tyle czasu spędzić na tworzeniu notki.
    Pozdrawiam!

    myownstylenika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Que graciosas son las camisetas de las animales! besos

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely proposals !!!! great post .
    I'm following you now.

    xx


    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the last shoes!!!
    Kisses from Spain
    www.whatisfashionforme.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  5. Bonita selección!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  6. buty mi się bardzo podobają... fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszulki ze zwierzakami cudne;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Me encantan las camisetas de animales.
    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. czpki świetne! z butów bardzo podobają mi się te trzecie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne koszuli chodz od niedawna lubię czapki

    OdpowiedzUsuń
  11. super te rzeczy, najbardziej podobają mi się koszulki, buty i opaski!
    też uwielbiam asos! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. koszulki z motywem zwierząt bardzo mi się podobają :)


    obserwuję i zapraszam do obserwacji World-Fashion-Style EVE ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczy w tym sklepie są znakomite *.* najfajniejsze są koszulki :) Jedyną rzeczą która nie przypadła mi do gusty to opaski :) ale może dlatego że rzadko w nich chodzę?

    OdpowiedzUsuń
  14. I liked so much about this post. Especially the animal shirts and that yellow ruffle dress!
    xo
    Tiffy
    http://www.CuteLA.com
    VOTE Tiffy Next FOX Sports West Girl! xo

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna bluzka z psem czapki i dwie pierwsze sukienki

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w tych T-shirtach i sukience z piorunami ♥
    Gratuluję tak dużego poświęcenia czasu na napisanie posta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo... chciałabym, żeby mama poświęcała mi swój czas i pomagała robiąc zdjęcia. u mnie niestety nie ma na to szans :<

    obserwujemy Cię! :D
    www.anjamon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. great review! they have a great collection

    theswiftlet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę ładne ubrania :3 Zakochałam się w drugim t-shirt'cie *.*

    lolliesolies.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne rzeczy:) Najbardziej przypadły mi do gustu sukienki, czapki i buty^^ http://przestrzenni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne czapki ! :3
    Uwielbiam takie koszulki. ^^


    Zapraszam na :
    http://letsdosomeairxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten żel peelingujący arbuzowy bardzo polecam! :)
    Bardzo fajny blog i Ciekawe notki :) Przejrzałam kilka notek w tył i przyznam świetne zestawy nosisz :) Śliczna jesteś! i ładnie Ci w tych czerwonych okularkach :)
    Mi najbardziej podoba się ta koszulka z chomikiem :D i zegarek z sową <3
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +obserwuję :) bardzo mi się podoba tu :)

      Usuń
  23. ach te opaski na włosy! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka pierwsza od lewej - piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektóre rzeczy mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  26. naprawde fajne rzeczy maja;)

    OdpowiedzUsuń
  27. these shirts are sooo cute! :)
    Wish you a beautiful day& a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  28. They always have really cool beanies <3

    OdpowiedzUsuń
  29. masz piękne ubrania w innych postach *.*
    i ty też jesteś bardzo ładna ;)
    dodałam nowy post na modelina-i-jaa.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Żółta sukienka przepiękna ! Czapki , buty i opaski też ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. te czapki są super! Uwielbiam je ^^ Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne mają ubrania *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie fajne koszulki! podobają mi się ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. those t shirts are too cute to pass on! adore the headbands too :D

    would you like to follow each other on gfc and bloglovin?
    Http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. sukienki sa naprawdę ładne.

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienki są naprawdę boskie ;D Zazdroszczę takiego fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienki boskie. Podobają mi się równiez opaski

    OdpowiedzUsuń
  38. it looks that it's going to be a pretty colourful spring! can't wait for it! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I love those animal tshirts, I think they look hilarious (in a good way!)

    Lots of love,
    Sabina
    Xxx

    Find out how YOU can be featured on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  40. Asos ma naprawdę piękne rzeczy i co najważniejsze bardzo porządne ,sama niedawno nabyłam sukienkę z tej firmy :) zapraszam do siebie ,obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna notka :3.
    Wpadnij do Nas : http://luuvmy.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. i really love the shoes and dresses from ASOS! beautiful picks :)

    I hope you're having a beautiful day ~ XO
    NEW POST: www.chriissydollxo.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Te 1 są najlepsze . : ) Z tymi zwierzakami , chce taką . *.*Obserwujemy , bo ja już. : * Pozdrawiam : 3

    OdpowiedzUsuń
  44. czytałam, że takie koszulki ze zwierzętami są teraz w Pepeco, za śmieszne pieniądze. Chętnie Cię poobserwuje. Zapraszam także do polubienia mojego bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  45. hai! my my im just obsessed with your blog atm!!!

    mines pretty new! any chance you could give it a little look??

    thankyou so much xxxx

    hughesingg.blogspot.com

    <3

    OdpowiedzUsuń