niedziela, 27 kwietnia 2014

Lip gloss vs Lipstick

Hej!
Dziś pokażę Wam kilka moich ulubionych pomadek. 

The body shop zawsze zaskakuje pięknymi zapachami. Uwielbiam to! To jedyne błyszczyki, które toleruję :) Są naprawdę cudowne i warte swojej ceny.
Jeżeli chodzi o NYX to muszę przyznać, że jestem bardzo miło zaskoczona. Słyszałam o nich już dawniej, ale dopiero kiedy stałam się ich posiadaczką mogłam zobaczyć jak naprawdę działają. Idealne szminki!
A Wy co bardziej lubicie? :)
Buziaki ♥





SUMMER LOVE / PERFECT RED ROUGE PARFAIT

16 komentarzy:

  1. uwielbiam maselka do ust z thebodyshop:) sa cudowne i polecam
    buuuziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak zdecydowanie wolę standardowe szminki czy pomadki w sztyfcie.Najlepiej całkiem matowe :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie kupiłam sobie moją pierwszą pomadkę z The Body Shop. Czekoladowa, tylko $2-$3, czyli naprawdę tanio :D z tym, że kupiłam je w USA, koedy byłam na wakacjach, więc tam może być taniej :3 (no codzień mieszkam w Kanadzie :))

    Zapraszam do mnie, jeśli znajdziesz chwilę :D

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapachowe/smakowe pomadki! Ja używam waniliowego masełka z nivea i jest po prostu nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: I like your collection. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. I use this strawberry lip balms from the body shop and love it
    Have a great week
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice review, and thanks for your sweet comment on my blog, hope to see you back soon.
    xoxo
    Christy

    http://www.am2pmchic.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post. I prefer lipstick. Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam się z taką firmą ale zapowiada się naprawdę ciekawie!
    Oj chyba sama muszę się na te pyszności skusić ;-))



    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam z TBS balsamik do ust miodowy i bardzdo go sobie chwalę i racja zapachy zaskakują cudowne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam okazję wypróbować owe produkty z the body shop i faktycznie są świetne :) Drugiej firmy nie znałam. Może kiedyś spróbuję jakiejś rzeczy z ich asortymentu...
    Przy okazji zapraszam na nowego bloga, który ukazuje świeże spojrzenie dwóch nastolatek na świat: http://baby-twinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I;m a huge fan of The Body Shop! I have this lip balm in watermellon and it's my all-time favourite!!!!


    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń