środa, 4 czerwca 2014

Black is always a good idea



Czarna prosta sukienka. Takiej rzeczy od zawsze brakowało w mojej szafie. Niby nic takiego, ale poszukiwania trwały i trwały. Jakiś czas temu wykorzystałam specjalną ofertę Glamour i poszłam na zakupy do Mohito :) Mają naprawdę piękny asortyment! Niestety sklep, który znajduje się najbliżej mnie ma okropny bałagan. Wygląda trochę jak second hand. 
Na szczęście uratował mnie wyjazd do Trójmiasta ;D
Buziaki ♥
Dress Mohito / Shoes DeeZee / Bag from Bulgaria / Bracelets Iloko

26 komentarzy:

  1. Jaka Ty jesteś szczupła. ;o
    Sukieneczka to nie mój gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka piękna, świetnie na Tobie leży. bardzo ładnie wyglądasz. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna sukienka!:)
    buziaki
    ps. czy moglabym cie prosic o klikniecie w ten link KLIK bylabym ci bardzo wdzieczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale elegancko :)
    Bardzo ladna sukienka, fajnie że udalo Ci się ją znaleźć po wielkich poszukiwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są okropne, sukienka ładna, choć ja nie znoszę koloru czarnego. I czy mi się wydaje czy czuję wywższanie się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah wywyższenie się, serio? ;D

      Usuń
  6. też nie mam czarnej sukienki u siebie w szafie, niestety. Twoja jest śliczna i wyglądasz w niej mega! :) poza tym dodaję do obserwowanych, bo jestem ciekawa dalszego rozwoju bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the black, beautiful photos ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna! I sukienka i Ty !

    OdpowiedzUsuń
  9. You look very chic!
    Love the LBD :)
    M
    http://theflowerduet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi!
    sweet blog!
    do you follow each other??
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  11. You look amazing! I love the dress!
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  12. The simple little black dress (LBD) always wins the day when in doubt. Thank you for stopping by my blog a while back and allowing me to discover yours. Thank you for your kind words and yes, lots of effort indeed put into my blog and I'm always happy when people are appreciative of this.

    Hope to see you around more often!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz po prostu cudownie! Każdy element stroju doskonale się ze sobą komponuje. Masz rację - czarny to doskonały pomysł na idealny strój, szczególnie wtedy, gdy nie wiemy w co się ubrać, by wyglądało efektownie, a skomponowanie czarnych ubrań zawsze gwarantuje sukces :D
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    lunandraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dear, I found your blog randomly and I’d like to say it’s fabulous! I really like your amazing photos & style! Everything is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy if you'll find a minute to see my blog!

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ! Najbardziej urzekł mnie sweterek *.* Zapraszam do mnie ! :d
    Ps . Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń